Δε χωράει αμφιβολία ότι ένα από τα βασικά συστατικά της πετυχημένης συνταγής του Gears of War ήταν το εκπληκτικό multiplayer του, με το οποίο «έλιωσαν» εκατομμύρια gamers. Ωστόσο, όπως αποκάλυψε σε μία πρόσφατη συνέντευξη του ο ιθύνων νους του Gears of War, Cliff Bleszinski, το game που έμελλε να αποτελέσει το απόλυτο system-seller για το Xbox 360 παραλίγο να κυκλοφορήσει χωρίς… multiplayer modes!
Ο Cliffy B τόνισε χαρακτηριστικά ότι λόγω της υπερβολικής πίεσης που ασκήθηκε από τη Microsoft στους developers του παιχνιδιού (ώστε αυτό να είναι έτοιμο στη περίοδο των γιορτών), έπεσε η πρόταση να «κοπεί» το multiplayer. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο Bleszinski, οι υπεύθυνοι της Microsoft δεν ήταν και πολύ θετικοί στην εισαγωγή του cover μηχανισμού στο multiplayer, καθώς πίστευαν ότι δεν θα λειτουργεί σωστά. Παρά την αυξημένη πίεση τελικά οι developers της Epic κατάφεραν να ολοκληρώσουν το multiplayer (κάτι που προφανώς μεταφράζεται σε μπόλικα ξενύχτια), ενώ μάλιστα στην αρχή οι πρώτοι multiplayer χάρτες που δημιούργησαν είχαν μία αίσθηση που θύμιζε περισσότερο Counter-Strike! Ο Bleszinski μπορεί να μην ασχολείται πλέον με το δημοφιλές franchise, ωστόσο η εποποιία του Gears of War συνεχίζεται, καθώς το 4ο κατά σειρά game της δημοφιλούς σειράς αναμένεται το προσεχές φθινόπωρο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]