Η εταιρεία δίνει τα “Outlook.com celebration packages” και κανείς δεν γνωρίζει με βεβαιότητα τι περιλαμβάνουν. Όλοι δημοσιεύσουν κάτι στο Twitter χρησιμοποιώντας σαν hashtag το #OutlookTurnsOne καταγράφονται αυτόματα στο διαγωνισμό.
«Πριν από ένα χρόνο, σαν σήμερα, το Outlook.com πέρασε από την έκδοση προεπισκόπησης στην final και κυκλοφόρησε για το ευρύ κοινό. Ήταν μια εξαιρετική χρονιά. Έχουμε μάθει πολλά, πήραμε ανατροφοδότηση από τους πελάτες μαι και να συνεχίζουμε να εργαζόμαστε καθημερινά για να σας παραδώσουμε την πιο προσωπική και παραγωγική υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Πιστεύουμε περισσότερο από ποτέ ότι το Outlook.com είναι η καλύτερη επιλογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους ανθρώπους όλου του κόσμου», δήλωσε η Microsoft.
Source: