To Quake είναι ένα gaming franchise το οποίο άφησε το δικό του στίγμα στον κόσμο του gaming, γράφοντας ιστορία στο shooter genre και αποτελώντας μετά το Doom το δεύτερο πιο πετυχημένο game της γνωστής εταιρείας. Πρόσφατα, το Quake συμπλήρωσε 20 χρόνια από τότε που έκανε το ντεμπούτο του στις Η.Π.Α και με αφορμή το γεγονός της συγκεκριμένης «επετείου», ο γνωστός game designer John Romero ανέβασε στο blog του ένα αυθεντικό text document (ονόματι QUAKETALK 95), το οποίο ουσιαστικά είχε τη λειτουργία ενός Quake-based FAQ για τους developers, καθώς εκεί αποτυπώνονταν οι σκέψεις των δημιουργών του γνωστού παιχνιδιού. O τίτλος της id Software είχε real-time 3D rendering engine και υποστήριζε 3D acceleration μέσω OpenGL, ενώ παράλληλα το γνωστό shooter πρόσθεσε μία σειρά από «φρέσκα» για τα δεδομένα της εποχής του multiplayer features, συμβάλλοντας καταλυτικά στην περαιτέρω διάδοση του online multiplayer. Happy Birthday από εμάς λοιπόν και σίγουρα περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τι μας ετοιμάζει δη id με το Quake Champions που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην πρόσφατη E3.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]