Τα στοιχεία δεν είναι επίσημα από τη Microsoft αλλά ήρθαν στην επιφάνεια από στατιστικά δικτύου online διαφήμισης και είναι αποκαλυπτικά για την εγκατεστημένη βάση των Surface της Microsoft.
Συγκεκριμένα τα στοιχεία έρχονται από το AdDuplex, ένα δίκτυο διαφημίσεων το οποίο και μας έκανε διαθέσιμα τα στατιστικά για ολόκληρη την οικογένεια Surface της Microsoft. Η μεγάλη έκπληξη λοιπόν έρχεται από το Surface Book το οποίο έχει καταγραφεί ως το 3,6% όλων των συσκευών Surface. Από την άλλη το Surface Pro 4, το οποίο ξεκίνησε να διατίθεται στην αγορά το ίδιο χρονικό διάστημα με το Surface Book, το περασμένο φθινόπωρο στις ΗΠΑ, καταγράφει το εντυπωσιακό 30,9% όλων των συσκευών Surface.
Εξίσου εντυπωσιακό ποσοστό καταγράφει και το Surface Pro 3, το οποιο έχει μερίδιο 33,3%, δηλαδή 1 στα 3 Surface αυτή την στιμγή είναι Surface Pro 3. Το Surface 3 έχει μερίδιο 21,5%, ενώ το Surface Pro 2 έχει μερίδιο 3,9% και το πρώτο Surface Pro έχει μερίδιο αγοράς που φτάνει το 6,9%.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]