Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Το Vulkan υιοθετεί η Samsung ως το επόμενο Graphics API

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Morgoth

Morgoth
Administrator
Administrator
Το Vulkan υιοθετεί η Samsung ως το επόμενο Graphics API 5773b88d9dd15_Vulkansamsung.thumb.jpg.5be74fdf20a9d9d5f803529f6eee3a28

Η Samsung φαίνεται ότι υιοθετεί πλήρως το νέο API ως το επόμενο Graphics API για τις συσκευές της. Το Vulkan, το οποίο είναι ένα low level API όπως το Metal της Apple και το DirectX 12 της Microsoft, προσφέρει πολύ καλύτερη αξιοποίηση του hardware και υψηλότερες επιδόσεις, αποτελώντας τον διάδοχο του OpenGL ES στις mobile συσκευές. Επιπλέον το Vulkan θα μπορεί να τρέχει σε πλήθος συστημάτων, mobile ή σταθερών, είτε αυτά τρέχουν Android, είτε Linux, είτε Windows.

Υποστήριξη για το Vulkan έχει ανακοινώσει και η Google, ήδη από πέρσι, εκτός από κατασκευαστές συσκευών όπως η Samsung, αλλά και κατασκευαστές GPUs. Αυτό ανοίγει διάπλατα τις πόρτες στο νέο API να διαδεχθεί το OpenGL ES, κάτι που θα επιτρέψει την δημιουργία παιχνιδιών στις mobile συσκευές που μέχρι πριν δεν ήταν δυνατόν. Το Vulkan αναμένεται να προσφέρει και καλύτερη εμπειρία εικονικής πραγματικότητας σε mobile συσκευές, χάρη στο καλύτερο framerate και το μικρότερο latency έναντι του OpenGL ES. Το γεγονός άλλωστε ότι η πρώτη έκδοση του Android που υποστηρίζει επίσημα το Vulkan, το Android N, έρχεται την ίδια στιγμή με το Daydream VR της Google, ίσως να μην αποτελεί απλή σύμπτωση.

Στις αρχές του χρόνου είχαμε δει την Epic να επιδεικνύει τις δυνατότητες της Unreal Engine με το demo Photostar να τρέχει σε ένα Samsung Galaxy S7 αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Vulkan API.

Ειδικότερα όσον αφορά την Samsung και το Vulkan, η εταιρία προωθεί το νέο Graphics API, θεωρώντας ότι αυτό μπορεί να αναδείξει καλύτερα τις δυνατότητες των συσκευών της, καθιστώντας τες πιο ενδιαφέρουσες στα μάτια των καταναλωτών. Η εταιρία έχει υιοθετήσει μια ενεργή στάση προώθησης του νέου API, συνεργαζόμενη με δημιουργούς παιχνιδιών και βοηθώντας τους να μεταφέρουν τα παιχνίδια τους από το OpenGL ES στο Vulkan και να τα βελτιστοποιήσουν για τα Galaxy.

Ένα παράδειγμα αυτής της συνεργασίας, είναι με την Super Evil Megacorp, η οποία είναι πίσω από το παιχνίδι Vainglory. Το Vulkan είχε ως αποτέλεσμα αύξηση επιδόσεων της τάξης του 30% και χαμηλότερο latency, με την Samsung να διαθέτει στην Super Evil Megacorp προγραμματιστές της, ώστε να βοηθήσουν στην μεταφορά του παιχνιδιού στο νέο API.

Το Vulkan υιοθετεί η Samsung ως το επόμενο Graphics API Large.vainglory2.jpg.fea8c19263ecf7fdf27d1106d1d74d9c

Τέλος, η Samsung έχει δημιουργήσει και ένα πακέτο 40 παιχνιδιών με την ονομασία "Galaxy Game Pack", το οποίο διαθέτει μέσω του Galaxy Apps store.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: