Το νέο patch για το DOOM φέρνει το πολυπόθητο Vulkan API το οποίο μέχρι στιγμής ενισχύει τις επιδόσεις σε πολλές AMD κάρτες γραφικών.
Σε αντίθεση με το OpenGL που μέχρι πρότινος ήταν το μόνο διαθέσιμο API στο παιχνίδι, η id Software ανέπτυσσε στο παρασκήνιο ένα πακέτο που θα περιλάμβανε το νέο Vulkan API του Khronos Group. Το Vulkan API ήταν γνωστό από την close-to-metal φύση του σε αντίθεση με το 'απαρχαιωμένο' OpenGL κάτι που θα ευνοούσε αρκετές μοντέρνες GPUs. Εκτός από τα "λόγια", αποδεικνύεται μέσω του DOOM πως το API προσφέρει ακριβώς όσα υπόσχεται, τουλάχιστον μόνο σε κάρτες γραφικών AMD και αρχιτεκτονικής GCN σύμφωνα με μετρήσεις του Γερμανικού ComputerBase.de αλλά και του Guru3D.
Με μια πρώτη ματιά, η R9 Fury X ξεπερνά την GTX 1070 σε ανάλυση QHD κατά 25% ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι με το OpenGL βρισκόταν 15% πίσω από τη δεύτερη, στην ίδια ανάλυση. Μαζί με τη κορυφαία της AMD Fury X, βελτιώσεις υπόκεινται και άλλες μικρότερες κάρτες της AMD όμως αυτό δεν συμβαίνει σε καμία NVIDIA με την Bethesda να αναφέρει πως εργάζεται στη λύση του προβλήματος, όσον αφορά το async compute, ανάμεσα σε άλλα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]