«Με την υπηρεσία Spider.io, στα προϊόντα μας, μπορούμε να αναβαθμίσουμε τις προσπάθειές μας να εξαλείψουμε τους κακόβουλους φορείς και να βελτιώσουμε ολόκληρο το ψηφιακό μας οικοσύστημα.» δήλωσε ο Neal Mohan, αντιπρόεδρος του display advertising της Google.
Η ηλεκτρονική απάτη στις διαφημίσεις είναι ένα τεράστιο πρόβλημα, για το οποίο οι advertizers πληρώνουν για την εμφάνιση και τα clicks στο Web που στην πραγματικότητα προέρχονται από bots. Ως εκ τούτου, οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μεγάλα χρηματικά ποσά για τις εμφανίσεις που δεν φέρνουν νέους πελάτες.
Με την Spider.io, η Google ελπίζει ότι θα βελτιώσει την ακρίβεια των πληροφοριών και θα δώσει στους διαφημιζόμενους μια σαφέστερη, και καθαρότερη εικόνα του πως πάνε οι καμπάνιες τους και ότι τα αποτελέσματα που λαμβάνουν προέρχονται από ανθρώπους και όχι από bots.
Source: