H Microsoft ανανέωσε το λογότυπο της Bing, της μηχανής αναζήτησής της, μετά από τέσσερα χρόνια παρουσίας, εντάσσοντάς το στην νέα ομογενοποιημένη αισθητική των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας.
Το νέο λογότυπο έχει άμεση συνάφεια πλέον με την εικόνα των προϊόντων της εταιρείας, ακολουθώντας την ίδια σχεδιαστική λογική, σύμφωνα με τον επικεφαλής “Brand and Creative” στην Microsoft.
H κίνηση αυτή είναι μέρος μίας ευρύτερης προσπάθειας, ώστε οι καταναλωτές να διαμορφώσουν μία διαφορετική εικόνα για τη Bing και για το πως η διαδικασία τής αναζήτησης είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μας.
Για την εταιρεία, το νέο λογότυπο είναι μέρος της στρατηγικής “one Microsoft” που ανήγγειλε ο απερχόμενος CEO Steve Ballmer.
Η αλλαγή έρχεται περίπου δύο εβδομάδες αργότερα, μετά την αντίστοιχη αλλαγή λογοτύπου της Yahoo, η μηχανή αναζήτησης της οποίας βασίζεται στη Bing.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]