Η πλατφόρμα infotainment OnStar Go αποκτά την τεχνητή νοημοσύνη IBM Watson και φέρνει στους κατόχους πάνω από 2 εκ. οχημάτων της General Motors προσωποποιημένες πληροφορίες και περιεχόμενο.
Οι κάτοχοι αυτοκινήτων της General Motors με OnStar Go θα έχουν την δυνατότητα να επικοινωνούν και να αλληλεπιδρούν με τα αγαπημένα τους brands μέσα από προσωποιημένο περιεχόμενο που θα εμφανίζεται στην οθόνη αφής του οχήματός τους.
Η τεχνολογία IBM Watson θα μαθαίνει και θα αναγνωρίζει συνήθειες του οδηγού. Με αυτές τις πληροφορίες εταιρείες καυσίμων, καταναλωτικών ειδών, ταξιδιωτικών υπηρεσιών, ξενοδοχεία και εστιατόρια θα παρέχουν προσωποποιημένο περιεχόμενο μέσα στο αυτοκίνητο.
Σενάριο 1ο
Το σύστημα υπενθυμίζει στον γονιό να αγοράσει πάνες κατά την διαδρομή του προς το σπίτι και τον καθοδηγεί προς αυτό.
Σενάριο 2ο
Το σύστημα προτείνει εστιατόρια όταν ο οδηγός επισκέπτεται μια νέα πόλη.
Σενάριο 3ο
Το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό ότι η παραγγελία του είναι έτοιμη και ότι μπορεί να περάσει από το κατάστημα της επιλογής του για να παραλάβει.
Οι πρώτες εταιρείες που θα συνεργαστούν με την πλατφόρμα OnStar Go είναι οι ExxonMobil (πρατήρια υγρών καυσίμων), Glympse (πληροφορίες lacation-based), iHeartRadio (ινετερνετικό ραδιόφωνο), Mastercard (απλές και ασφαλείς συναλλαγές μέσα από το αυτοκίνητο) και Parkopedia (εύρεση θέσης στάθμευσης).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]