Προς το παρόν η Microsoft έχει εγκαταλείψει τα smartphones, όμως στα tabet φαίνεται να τα πηγαίνει πολύ καλά. Εκεί που οι υπόλοιπες εταιρείες βλέπουν πτώση, η Microsoft φαίνεται να απολαμβάνει την επιτυχία.
Μιλάμε για την αγορά των tablets, η οποία σύμφωνα με την Strategy Analytics απέστειλε 46.6 εκατ. συσκευές το τρίτο τρίμηνο του 2016. Αυτό σημαίνει 1% πτώση συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο και 10% πτώση από το ίδιο διάστημα πέρσι. Οι ενδείξεις είναι ότι οι πωλήσεις θα συνεχίσουν να συρρικνώνονται, όχι όμως για όλους τους παίκτες.
H Microsoft για το τρίτο τρίμηνο του 2016 πήρε το 16% της παγκόσμιας αγοράς tablets. Πέρσι την ίδια περίοδο, το ποσοστό της ήταν στο 12.8%.
To Android της Google συνεχίζει να έχει το μεγαλύτερο μερίδιο με 65%, αλλά σύμφωνα με τους ερευνητές τα ποσοστά θα συνεχίσουν να πέφτουν. Ο λόγος είναι ότι οι χρήστες θα ενδιαφέροντα περισσότερο για tablets ως παραγωγικές συσκευές και όχι για διασκέδαση.
Το Microsoft Surface Pro και Surface Book, δεν είναι απλά συσκευές που κάνουν καλές πωλήσεις. Αποτελούν και σημείο αναφοράς για άλλους κατασκευαστές tablet. Στα προηγούμενα τρίμηνα είδαμε αρκετούς κατασκευαστές PC να λανσάρουν αντίπαλες συσκευές του Surface.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]