Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Το GDC 2017 πλησιάζει και οι fans του Uncharted 4 έχουν καλό λόγο να ανυπομονούν!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 BlackHat

BlackHat
Support Admin
Support Admin
Το GDC 2017 πλησιάζει και οι fans του Uncharted 4 έχουν καλό λόγο να ανυπομονούν! Uncharted4-890x606

Στις 27 Φεβρουαρίου θα ξεκινήσει το GDC για το 2017, με επαγγελματίες του χώρου του gaming να μαζεύονται στο Moscone Center του San Francisco, συζητώντας για τις σημαντικότερες εξελίξεις στο χώρο, μέχρι τις 3 Μαρτίου. Το Game Developers Conference, καρπός της UBM Game Network, θεωρείται από τα σημαντικότερα συνέδρια του χώρου, διοργανώνοντας βραβεύσεις, γιορτές και πολλές ομιλίες για όλα τα «φλέγοντα» θέματα που σχετίζονται με το gaming. Το Uncharted 4: A Thief’s End σίγουρα δε θα μπορούσε να λείπει, καθώς από τις 10 Μαΐου του έτους έχει καταπλήξει την κοινότητα των gamers με τους ξεχωριστούς μηχανισμούς του gameplay, το σενάριο, το soundtrack και τις εκπληκτικές ερμηνείες του. Όσον αφορά τις ομιλίες που θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά οι παρευρισκόμενοι, ας τις εξετάσουμε ξεχωριστά:

Authored vs. Systemic: Finding a Balance for Combat AI in ‘Uncharted 4’

Ο Matthew Gallant, game designer της Naughty Dog θα εξηγήσει τις επιλογές που έγιναν στη μηχανική του combat στο παιχνίδι και θα συζητηθούν οι ιδανικές επιλογές για τη μηχανική σε ένα παιχνίδι.

Physics Animation in ‘Uncharted 4: A Thief’s End’

Ο Michal Mach, technical animator της εταιρείας θα μιλήσει για το πώς πρόσθεσαν μια νέα μέθοδο στον τρόπο που παρουσιάζουν τα φυσικά φαινόμενα, τι συνεπάγεται αυτό και τι προβλήματα συνάντησαν.

The Science of Off-Roading: ‘Uncharted 4’s’ 4×4

Ο Edward Pereira, προγραμματιστής, θα εξηγήσει πώς η φυσική αναμειγνύεται στον τρόπο που κινείται ένα όχημα μέσα στο game και πώς ο τρόπος που φτιάχνεται η μηχανική μπορεί να κάνει την εμπειρία του παίκτη πιο ψυχαγωγική.

Realistic Performances in Games

Ο Ryan M. James, lead editor, θα μιλήσει για τον τρόπο που οι χαρακτήρες πλάθονται και το πώς συνδέονται με την ερμηνεία των ηθοποιών, καθώς και για τις μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν για να εξασφαλίσουν αληθοφάνεια.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: