Στις 27 Φεβρουαρίου θα ξεκινήσει το GDC για το 2017, με επαγγελματίες του χώρου του gaming να μαζεύονται στο Moscone Center του San Francisco, συζητώντας για τις σημαντικότερες εξελίξεις στο χώρο, μέχρι τις 3 Μαρτίου. Το Game Developers Conference, καρπός της UBM Game Network, θεωρείται από τα σημαντικότερα συνέδρια του χώρου, διοργανώνοντας βραβεύσεις, γιορτές και πολλές ομιλίες για όλα τα «φλέγοντα» θέματα που σχετίζονται με το gaming. Το Uncharted 4: A Thief’s End σίγουρα δε θα μπορούσε να λείπει, καθώς από τις 10 Μαΐου του έτους έχει καταπλήξει την κοινότητα των gamers με τους ξεχωριστούς μηχανισμούς του gameplay, το σενάριο, το soundtrack και τις εκπληκτικές ερμηνείες του. Όσον αφορά τις ομιλίες που θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά οι παρευρισκόμενοι, ας τις εξετάσουμε ξεχωριστά:
Authored vs. Systemic: Finding a Balance for Combat AI in ‘Uncharted 4’
Ο Matthew Gallant, game designer της Naughty Dog θα εξηγήσει τις επιλογές που έγιναν στη μηχανική του combat στο παιχνίδι και θα συζητηθούν οι ιδανικές επιλογές για τη μηχανική σε ένα παιχνίδι.
Physics Animation in ‘Uncharted 4: A Thief’s End’
Ο Michal Mach, technical animator της εταιρείας θα μιλήσει για το πώς πρόσθεσαν μια νέα μέθοδο στον τρόπο που παρουσιάζουν τα φυσικά φαινόμενα, τι συνεπάγεται αυτό και τι προβλήματα συνάντησαν.
The Science of Off-Roading: ‘Uncharted 4’s’ 4×4
Ο Edward Pereira, προγραμματιστής, θα εξηγήσει πώς η φυσική αναμειγνύεται στον τρόπο που κινείται ένα όχημα μέσα στο game και πώς ο τρόπος που φτιάχνεται η μηχανική μπορεί να κάνει την εμπειρία του παίκτη πιο ψυχαγωγική.
Realistic Performances in Games
Ο Ryan M. James, lead editor, θα μιλήσει για τον τρόπο που οι χαρακτήρες πλάθονται και το πώς συνδέονται με την ερμηνεία των ηθοποιών, καθώς και για τις μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν για να εξασφαλίσουν αληθοφάνεια.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]