στην προσπάθειά της να μειώσει το κόστος των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων.
Στο τεράστιο εργοστάσιο, με την ονομασία Gigafactory, θα απασχολούνται περίπου 6.500 εργαζόμενοι και η κατασκευή του θα κοστίσει μεταξύ 4 και 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Μέχρι το 2020 η Tesla ευελπιστεί πως θα παράγει περισσότερες μπαταρίες ιόντων λιθίου σε ετήσια βάση σε σχέση με αυτές που παρήχθησαν παγκοσμίως το 2013, ενώ θα μειώσει το κόστος τους «πιο γρήγορα από ότι θεωρείτο μέχρι σήμερα δυνατό», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Η Tesla ανακοίνωσε ότι το 2013 παρέδωσε τουλάχιστον 22.500 αυτοκίνητα της σειράς Model S και σχεδιάζει να έχει παραδώσει 500.000 μέχρι το 2020.
Η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει περίπου 2 δισεκατομμύρια στο πρόγραμμα, ωστόσο δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τα ονόματα των συνεργατών της. Εκπρόσωποι της εταιρείας συναντήθηκαν με στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας ηλεκτρονικών Panasonic και την περασμένη εβδομάδα με την Apple.
Source:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]