Μέσα σε 12 ώρες, όσο δηλαδή διήρκεσε η απονομή, στάλθηκαν συνολικά 19,1 εκατομμύρια tweets από περίπου 5 εκατομμύρια χρήστες. Αυτό που πραγματικά εντυπωσιάζει, είναι πως υπήρξαν 3,3 δισεκατομμύρια impressions. Με τον όρο impressions εννοούμε τις φορές εκείνες τις οποίες τα tweets προβλήθηκαν από τους χρήστες.
Για να καταλάβετε καλύτερα τον αντίκτυπο των Oscars στο Twitter, περίπου 37 εκατομμύρια χρήστες παρακολούθησαν tweets σχετικά με τα Oscars μέσω του Twitter. Τα υπόλοιπα 3,263 δισεκατομμύρια impressions προήλθαν από χρήστες του ίντερνετ, οι οποίοι πιθανότατα είδαν τα tweets ενσωματωμένα σε διάφορα sites. Με απλά λόγια, τα tweets ταξίδεψαν παντού στο ίντερνετ!
Source: