Κανείς βέβαια από την εταιρεία δεν το παραδέχεται, αλλά η απέχθεια είναι σχεδόν καθολική. Έτσι η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει τα Sponsored Stories. Οι δηλώσεις, έμειναν δηλώσεις και η εταιρεία από τότε δεν θα προβεί σε νέες. Ωστόσο υπάρχουν ήδη αρκετές αγωγές που πιέζουν την εταιρεία να αφαιρέσει το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό από τις διαφημίσεις της.
Τα Τα Sponsored Stories έχουν προκαλέσει θυμό σε αρκετούς που δεν θέλουν να χρησιμοποιείται το όνομα τους, για την προώθηση κάποιου προϊόντος. Για το λόγο αυτό το Institute of Computer Law (IBDI) της Βραζιλίας, κατέθεσε μήνυση και ζητάει 33 εκατομμύρια δολάρια από το κοινωνικό δίκτυο γιατί το συγκεκριμένο είδος διαφήμισης παραβιάζει την ιδιωτική ζωή των χρηστών.
“Η χρήση του ονόματος και της φωτογραφίας χρηστών του κοινωνικού δικτύου για επιχειρηματικούς σκοπούς, χωρίς καμία αποζημίωση προς αυτούς ή κάποιο μερίδιο από τα κέρδη πωλήσεων της διαφήμισης αντιπροσωπεύει αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και την παραπλανητική εξυπηρέτηση των πελατών,” ανέφερε ο δικηγόρος του IBDI, κος Sérgio Palomares στο ZDNet.
Το IBDI ζητά επιπλέον από το Facebook να απενεργοποιήσει αυτές τις διαφημίσεις εκτός από τις αποζημιώσεις που πρέπει να καταβάλει στους χρήστες του.
Να υπενθυμίσουμε ότι το Facebook κατέβαλε το 2012, 10 εκατομμύρια δολάρια σε χρήστες που είχαν καταθέσει μια συλλογική αγωγή στις ΗΠΑ σχετικά με τη νομιμότητα των διαφημίσεων.
Η μήνυση βέβαια δεν σημαίνει κάτι για την εταιρεία κολοσσό, καθώς για τα έσοδα που εισπράττει ένα τέτοιο πρόστιμο μοιάζει αστείο ποσό.
Source: