Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Microsoft, οι υπάρχοντες υπολογιστές, smartphones και Xbox One θα αποκτήσουν καλύτερες επιδόσεις γραφικών, χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε αναβάθμιση. Επιπλέον, οι τέσσερις κύριοι κατασκευαστές chipsets, Intel, AMD, Nvidia και Qualcomm, δήλωσαν ότι το νέο API θα «τρέχει» χωρίς πρόβλημα σε κάθε chip που κυκλοφορεί σήμερα στην αγορά.
Αυτό αποτελεί μία μικρή έκπληξη καθώς κατά το παρελθόν, κάθε νέα έκδοση DirectX συνεπαγόταν και μία αναβάθμιση σε επίπεδο hardware, δηλαδή σε κάρτες γραφικών, ώστε να μπορέσουν να αποδοθούν τα αναβαθμισμένα γραφικά.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα έκδοση θα ενσωματώνει σειρά βελτιώσεων, θα υποστηρίζει κάθε πλατφόρμα λογισμικού της, δηλαδή Windows, Windows Phone και Xbox One, θα διαθέτει τη δυνατότητα ομαλού διαμοιρασμού των εργασιών σε επεξεργαστές πολλαπλών πυρήνων και θα προσφέρει άμεση επικοινωνία με τους επεξεργαστές γραφικών για καλύτερα αποτελέσματα απόδοσης.
Επίσης, τονίστηκε, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ότι η νέα έκδοση μπορεί να οδηγήσει σε μικρότερες απαιτήσεις ενέργειας για την επεξεργασία των γραφικών, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό για τα smartphones. Σύμφωνα με τη Microsoft οι πρώτοι τίτλοι παιχνιδιών, που θα είναι συμβατοί με τη νέα έκδοση, αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους περί τα τέλη του 2015.
Σύμφωνα με αναφορά του Verge, δεν είναι απίθανό η Microsoft να χρησιμοποιεί τη νέα έκδοση σαν ένα μέσο για να στρέψει τους gamers σε επιλογή και νέου λειτουργικού συστήματος, καθώς η εταιρεία δεν ξεκαθάρισε εάν το νέο API θα είναι συμβατό με το λειτουργικό Windows 7. Μάλιστα, γίνεται λόγος για πιθανό λανσάρισμα ενός νέου λειτουργικού (Windows 9), την ίδια περίοδο με το DirectX 12.
Source: