Ο Dustin Curtis, ένας επιχειρηματίας και blogger, ισχυρίζεται ότι ο λόγος είναι το γεγονός ότι το design με τις μεγάλες φωτογραφίες ήταν πολύ δημοφιλές από τους χρήστες, με αποτέλεσμα να μη δίνουν σημασία σε άλλα μέρη του site (όπως τις διαφημίσεις) και γι’ αυτό ακριβώς το Facebook το εγκατέλειψε.
Από το Facebook, ωστόσο, φαίνεται να διαφωνούν ριζικά, με την Julie Zhuo, product designer στο Facebook, να έχει διαφορετική άποψη, και να τη γράφει σε σχετικό blog post. Υποστηρίζει, λοιπόν, ότι ο λόγος που το Facebook δεν υιοθέτησε το σχεδιασμό αυτό, είναι το ότι οι περισσότεροι χρήστες έχουν παλιούς υπολογιστές με… χάλια οθόνες.
“Αποδεικνύεται ότι ενώ εγώ (και πολλοί από εσάς) έχουμε εντυπωσιακές οθόνες σούπερ-υψηλής ανάλυσης 27 ιντσών, οι περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο δεν έχουν… Οι, χαμηλής ανάλυσης, μικρές οθόνες είναι συνηθισμένες ανάμεσα στον κόσμο περισσότερο από τα υψηλής ανάλυσης monitors της Apple ή της Dell… Για να μην αναφέρουμε ότι πολλοί άνθρωποι, οι οποίοι έχουν πρόσβαση στο site κάθε μέρα, χρησιμοποιούν το Facebook μόνο μέσω υπολογιστή – και όχι από τα κινητά τηλέφωνα ή τις ταμπλέτες τους… Εάν απαιτείται περισσότερο scrolling επειδή κάθε ιστορία είναι μεγαλύτερη ή η πλοήγηση απαιτεί περισσότερες κινήσεις του ποντικιού, το site γίνεται πιο δύσχρηστο. Και αυτοί οι άνθρωποι μπορεί να μην είναι early adopters ή να μη χρησιμοποιούν το ίδιο hardware με εμάς, αλλά η ποιότητα της εμπειρίας τους έχει ακριβώς την ίδια σημασία”.
Δεν ξέρουμε αν πείθεστε από την εξήγηση του Facebook, πάντως η εμφάνισή του site σε αυτή τη φάση είναι οριστικά η ακόλουθη. Εσείς, αλήθεια, έχετε λάβει το νέο design;