Η εταιρεία δοκιμάζει μια pop -up υπενθύμιση που ενθαρρύνει τους χρήστες να δώσουν προσοχή σε ποιους μοιράζονται τα νέα τους και ο δεινόσαυρος της ιδιωτικής ζωής – ένα μπλε δεινοσαυράκι καρτούν που χειρίζεται ένα laptop – συνοδεύει το μήνυμα.
Το Facebook δοκιμάζει την υπενθύμιση τις τελευταίες εβδομάδες και ο δεινόσαυρος ήταν ένα διασκεδαστικό, αν και ανεξήγητο, μέρος της δοκιμής.
Ένας εκπρόσωπος του Facebook δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τον δεινόσαυρο ή τη δημιουργία του, αλλά παρείχε μια δήλωση σχετικά με τη νέα υπενθύμιση: “Δοκιμάζουμε συχνά νέους τρόπους για να βοηθήσουμε τους χρήστες να εξασφαλίσουν ότι μοιράζονται πράγματα με αυτούς που θέλουν στο Facebook.”
Εάν αυτό δεν σας φαίνεται ως μια τυπική κίνηση του Facebook, δεν είστε μόνοι. Ο συντάκτης τεχνολογίας στο Slate πιστεύει ότι είναι ένα σημάδι, για την εταιρεία ότι κατανοεί πραγματικά τη σημασία της εμπιστοσύνης των χρηστών. Ακόμη και η Διεθνής Ένωση Επαγγελματιών Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων αναγνώρισε τη στρατηγική μέσω του Twitter: