Συγκεκριμένα mail του αντιπρόεδρου της εταιρείας Phil Schiller με διαφημιστικές εταιρείες δείχνουν την ανησυχία του σχετικά με την καμπάνια της Samsung.
Ειδικά η διαφήμιση της Samsung για το Super Bowl του 2013 φαίνεται να προβλημάτισε αρκετά την Apple αφού είχε μεγάλη απήχηση στο κοινό.
Εκτός από την Samsung και η ανάπτυξη του Android της Google προβληματίζει την Apple αφού βλέπει ότι οι χρήστες προτιμούν είτε φθηνά κινητά με Android είτε κινητά με μεγάλες οθόνες και όχι το iPhone.
Οι διαρροές από τα email ήρθαν από τα πρακτικά της δίκη που έγινε πριν λίγο καιρό ανάμεσα στην Apple και την Samsung.
Source: