H Gnip ειδικεύεται στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων από το Twitter (αλλά και από άλλα κοινωνικά όπως Facebook, Tumblr, Google+, Foursquare), μέσω των οποίων αντλεί συμπεράσματα για την συμπεριφορά των καταναλωτών, τα trends, τη δημοτικότητα στοιχείων κ.α.
“Κάθε μέρα οι χρήστες του Twitter μοιράζονται και συζητούν τα ενδιαφέροντά τους και το τι συμβαίνει στον κόσμο. Αυτά τα public tweets μπορoύν να αποκαλύψουν ποικίλες πληροφορίες και στατιστικά με αποτέλεσμα ακαδημαϊκά ιδρύματα, δημοσιογράφοι, έμποροι, πολιτικοί, προγραμματιστές και brands να χρησιμοποιούν τακτικά τα συγκεντρωτικά δεδομένα από το Twitter για να εντοπίσουν τις τάσεις, να αναλύσουν το συναίσθημα των δεδομένων, να συνδεθούν με τους πελάτες και πολλά άλλα”, εξηγεί το κοινωνικό δίκτυο.
Η Gnip ιδρύθηκε το 2008 και αποτελεί μια από τις πρώτες εταιρείες που απέκτησε πρόσβαση στα δεδομένα του Τwitter. Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται από το 2010.
Προς το παρόν δεν έχουν γνωστοποιηθεί περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την απόκτηση της Gnip από το Twitter, και τα οικονομικά στοιχεία της συμφωνίας δεν έχουν αποκαλυφθεί.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Gnip, Chris Moody, εξέφρασε την ικανοποίησή του σχετικά με τη νέα συμφωνία, καθώς ενώνοντας τις δυνάμεις του με το Twitter, η εταιρεία θα είναι σε θέση να παρέχει δεδομένα που έχουν αναλυθεί σε μεγαλύτερο βάθος και με πολύ ταχύτερο ρυθμό.
Τα καλά νέα για τους πελάτες της Gnip είναι ότι η υπηρεσία δεν θα κλείσει, όπως γίνεται με πολλές άλλες εταιρείες που αποκτώνται από μεγαλύτερα ονόματα.
HashTags: #Twitter #Google #Facebook #Gnip
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]