Τον Νοέμβριο του 2012, το Dropbox κατάφερε να ξεπεράσει τους 100 εκατομμύρια χρήστες, ενώ τον Νοέμβριο του 2013 ξεπέρασε το ορόσημο των 200 εκατομμυρίων χρηστών.
Η ανοδική πορεία της εταιρείας, καθώς η ραγδαία ανάπτυξη της, ιδίως κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών, είναι ολοφάνερη.
Η Dropbox έχει εντείνει τις προσπάθειές της για να παρέχει μια υπηρεσία που ικανοποιεί τις απαιτήσεις όλων των χρηστών. Η εταιρεία εισήγαγε πρόσφατα με επιτυχία τους εταιρικούς λογαριασμούς και έναν εύκολο τρόπο για την εναλλαγή μεταξύ προσωπικών και εταιρικών accounts.
Η εταιρεία παρουσίασε επίσης το Carousel, μια εφαρμογή για φωτογραφίες και βίντεο που λειτουργεί σε πολλαπλές πλατφόρμες, και διευκολύνει τους χρήστες να οργανώσουν και να διαχειριστούν εύκολα τις φωτογραφίες τους.
Source: secnews.gr