Μέχρι ώρας λίγες εταιρείες του αγροτικού χώρου, για μην πούμε ελάχιστες έχουν εκμεταλλευθεί τις δυαντότητες του συγκεκριμένου μέσου. Αυτό αποδεικνύει μια απλή έρευνα περιήγησης, αναφέρουν στο paseges.gr στελέχη αναπτυσσόμενης εταιρείας, η οποία διαχειρίζεται λογαριασμούς facebook.
Πλέον με τις δυνατότητες που παρέχει το facebook, μπορεί ο ιδιοκτήτης εταιρείας να στοχεύσει σε αγορές – «φιλέτα» του εξωτερικού και να προωθήσει το προϊόν του, με σκοπό να βρει πελάτες. Είναι ενθαρρυντικό πως παρέχεται η δυνατότητα επιλογής κοινού ακόμη κι ανά γειτονιά πόλης. «Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία», εξηγεί το ίδιο στέλεχος στο paseges.gr «καθώς μπορεί ο ενδιαφερόμενος να επιλέξει να πουλήσει προϊόντα ποιότητας σε υψηλές τιμές και σε συγκεκριμένο κοινό, με υψηλά εισοδήματα».
Πώς όμως θα στείλει τα προϊόντα του έξω ο επαγγελματίας; Και σε αυτό το ερώτημα υπάρχει απάντηση, αφού υπάρχουν εταιρείες που μπορούν να διαχειριστούν το συγκεκριμένο θέμα και να αναλάβουν την αποστολή των προϊόντων στο εξωτερικό.
Αναμφίβολα, η νέα αυτή τάση που δεν έχει αναπτυχθεί στην χώρα, δίνει διέξοδο σε νέους επιχειρηματίες του αγροτικού τομέα.
Source: press-gr.blogspot.gr