Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του Twitter, μετά την απόκτηση της MoPub τον περασμένο Οκτώβριο, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, κάνει προσπάθειες για να προσθέσει διαφημίσεις οι οποίες θα μπορούν να ενσωματώνονται σε εφαρμογές (native ads) για να μπορέσει με αυτό τον τρόπο να δημιουργήσει μία λιγότερο παρεμβατική διαφημιστική εμπειρία στους χρήστες.
Έτσι το Twitter την εξαγορά της Namo Media θα μπορεί πλέον να βελτιώσει, με τις Natve διαφημίσεις, την κατάσταση όσον αφορά στην οικονομική εκμετάλλευση των εφαρμογών για φορητές συσκευές για μαρκετίστες, app publishers και χρήστες.
Η ομάδα της Namo Media δήλωσε ότι το native advertising αποτελεί μία ευκαιρία για δημιουργία καλύτερων user experiences, αύξηση εσόδων και δημιουργία μεγαλύτερου χώρου για διαφημίσεις.
Τέλος το Twitter θα συνεχίσει να δουλεύει πάνω στην ανάπτυξη καλύτερης πλατφόρμας native advertising για app developers με σκοπό τη συνέχιση της βελτίωσης του περιβάλλοντος των native ads.
Source: secnews.gr