Μέχρι σήμερα, το Facebook μοιραζόταν με τους διαφημιστές μόνο τα στοιχεία που συγκέντρωνε από τη δραστηριότητα των χρηστών του εντός της πλατφόρμας. Αυτό όμως αλλάζει και στις ερχόμενες εβδομάδες η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης θα αρχίσει να παραδίδει στους διαφημιστές τα στοιχεία που συγκεντρώνει από τη δραστηριότητα των και χρηστών εκτός Facebook.
Αυτό θα επιτυγχάνεται μέσα από τις εξωτερικές εφαρμογές και sites που επισκέπτονται οι χρήστες μέσα στο Facebook, με την αλλαγή αυτή να ξεκινά από τις ΗΠΑ.
Για παράδειγμα, από την επίσκεψη σε ένα site που αφορά βιβλία, το Facebook θα αρχίσει να προβάλλει διαφημίσεις που αφορούν βιβλία.
Ακούγεται ανησυχητικό και οι περισσότεροι να φοβούνται ότι παρακολουθούνται, για το λόγο αυτό το Facebook θα δίνει την ευκαιρία σε όλους να απεγγραφούν από τη συγκεκριμένη υπηρεσία, ενώ παράλληλα οι χρήστες θα μπορούν να σιγήσουν τις διαφημίσεις που δεν τους αφορούν μέσω ειδικών μενού αλλά και να αλλάξουν τις ρυθμίσεις ιδιωτικότητας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του κοινωνικού δικτύου, η συγκεκριμένη αλλαγή θα γίνει ορατή στο διεθνές κοινό του μέσα στους επόμενους μήνες.
Source: e-pcmag.gr