Οι διαφημιστές μπορούν είτε να κάνουν αυτόματη χρήση του εικονιδίου και των πληροφοριών μιας εφαρμογής μέσω Google Play ή App Store, είτε να θέσουν διαφορετικές πληροφορίες.
Στη συνέχεια, αφού δημιουργηθεί η διαφήμιση για την προώθηση μιας εφαρμογής, το Twitter δίνει πληροφορίες όπως πόσες εγκαταστάσεις έγιναν, πόσες αγορές εφαρμογών, πόσες εγγραφές κλπ.
Τέλος, οι πληρωμές για τέτοιου είδους διαφημίσεις βασίζονται στο μοντέλο cost-per-app-click (CPAC), κάτι το οποίο σημαίνει πως οι διαφημιζόμενοι χρεώνονται μονάχα όταν κάποιος χρήστης μεταφέρεται στο Google Play ή στο App Store για εγκατάσταση μιας εφαρμογής, ή ανοίγει μια εφαρμογή μέσω Twitter.
Source: secnews.gr