ενσωματώνει υψηλής ποιότητας γραφικά και πληροφορίες.
Το Jaguar Virtual Windscreen χρησιμοποιεί ολόκληρο το παρμπρίζ ως οθόνη, έτσι ώστε τα μάτια του οδηγού να μην εγκαταλείπουν τον δρόμο. Εικονίδια θα ενημερώνουν τον οδηγό για κινδύνους, ταχύτητα και πλοήγηση, ενώ για επαγγελματίες οδηγούς (και ειδικότερα για οδηγούς αγώνων) θα παρέχονται επιπλέον στοιχεία. Μεταξύ αυτών θα περιλαμβάνεται προβολή virtual γραμμών στον δρόμο για την καλύτερη δυνατή πορεία, καθοδήγηση όσον αφορά στο φρενάρισμα, και –τα πλέον εντυπωσιακά- η προβολή ψηφιακών «ειδώλων/ φαντασμάτων» αυτοκινήτων, με τα οποία θα μπορεί να ανταγωνιστεί ο οδηγός- τρέχοντας, για παράδειγμα, εναντίον του εαυτού του, με στόχο τη βελτίωση των χρόνων του, ή εναντίον της απεικόνισης της κούρσας ενός άλλου οδηγού. Επίσης, το concept περιλαμβάνει και την προβολή εικονικών κώνων στον δρόμο για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
«Εργαζόμαστε πάνω σε ερευνητικά προγράμματα τα οποία θα δίνουν στον οδηγό καλύτερες πληροφορίες με σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας οδήγησης. Παρουσιάζοντας εικόνες της καλύτερης δυνατής ποιότητας, ο οδηγός χρειάζεται να κοιτάξει στην οθόνη μόνο μια φορά. Η προβολή virtual εικόνων που επιτρέπουν στον οδηγό να εκτιμήσει με ακρίβεια την ταχύτητα και την απόσταση θα δώσει τη δυνατότητα για καλύτερη λήψη αποφάσεων και θα προσφέρει πραγματικά οφέλη για την καθημερινή οδήγηση στον δρόμο ή στην πίστα» ανέφερε ο Δρ. Βόλφγκαντ Έπλε, διευθυντής Έρευνας και Τεχνολογίας της Jaguar Land Rover.
Η εταιρεία αναπτύσσει ένα σύστημα ελέγχου μέσω χειρονομιών για να συμβάλει στο να παραμένει η προσοχή του οδηγού στον δρόμο και να μειώνει το ενδεχόμενο περισπασμού λόγω αναγκών όπως η αναζήτηση και το πάτημα κουμπιών και διακοπτών. Στο πλαίσιο της έρευνας αυτής χρησιμοποιείται τεχνολογία Ε-Field Sensing, το οποίο βασίζεται σε εξελιγμένες capacitive discharge οθόνες αφής με στόχο την παροχή υψηλότερης ακρίβειας. Ένα σημερινό smartphone μπορεί να εντοπίζει την εγγύτητα του δακτύλου του χρήστη από τα πέντε χιλιοστά.
Το σύστημα της Jaguar Land Rover, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, αυξάνει αυτή την απόσταση στα 15 εκατοστά, κάτι που επιτρέπει την «παρακολούθηση» του χεριού του χρήστη και των χειρονομιών που κάνει στο εσωτερικό του οχήματος. Κατά τον Δρ. Έπλε, το εν λόγω σύστημα πιθανώς να αρχίσει να διατίθεται προς πώληση μέσα στα επόμενα χρόνια. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι οι ερευνητές της εταιρείας δουλεύουν πάνω σε τεχνολογία που θα μπορεί να αντικαταστήσει τους καθρέφτες με συστήματα καμερών και οθονών.
Source: planet-greece.blogspot.com