Αν και το Swarm έχει λάβει καλές αξιολογήσεις, πολλοί είναι αυτοί που νοσταλγούν το παλιό Foursquare και εκφράζουν τη δυσαρέσκεια τους για τον διαχωρισμό αυτό. Ωστόσο θα πρέπει να ξεχάσουμε μια και καλή την παλιά έκδοση, μιας και το ανανεωμένο Foursquare με νέο σχεδιασμό, κυριαρχία ροζ και μπλε χρώματος, καθώς και με νέο λογότυπο δεν διαθέτει πλέον επιλογή για Check-in.
Όταν συνδεθείτε για πρώτη φορά θα εμφανιστεί στην οθόνη ένας αριθμός από «γεύσεις» εκ των οποίων θα κληθείτε να επιλέξετε αυτές του γούστου σας. Κάτι αντίστοιχο δηλαδή με την εφαρμογή Beats Music, με φαγητό και κατηγορίες τοποθεσιών αντί για μουσικές προτιμήσεις. Μόλις επιλέξετε τις «γεύσεις» σας, θα αποσταλείτε σε μία κεντρική σελίδα.
Το νέο Foursquare λειτουργεί εξαιρετικά μαζί με το Swarm, του οποίου η εγκατάσταση αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση αν θέλετε να κάνετε check-in. Σε διαφορετική περίπτωση οι χρήστες του Foursquare θα πρέπει να αρκεστούν στην εξερεύνηση και σύσταση τοποθεσιών. Η όλη ιδέα βέβαια είναι ότι η εφαρμογή θα χρησιμοποιείται για ανακάλυψη τοποθεσιών που ταιριάζουν στα γούστα του χρήστη και όχι για ανακάλυψη της τοποθεσίας που βρίσκονται οι φίλοι του, γεγονός που καθιστά το όλο εγχείρημα αξιοσημείωτο.
Η εφαρμογή συνεχίζει να δίνει τη δυνατότητα στα άτομα να επιλέγουν κατηγορίες που θέλουν να εξερευνήσουν ανάλογα με τη διάθεση τους, τις τιμές, την απόσταση, καθώς και τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών. Επιπλέον μπορούν να βλέπουν τα Tips που αφήνουν οι επισκέπτες κάθε τοποθεσίας καθώς και να εξερευνούν τι καλό «παίζει» στην περιοχή τους.
Παρακολουθήστε το ακόλουθο βίντεο για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την εφαρμογή.