Το νέο περιβάλλον επιτρέπει στους χρήστες να επιλέξουν το λόγο για τον οποίο θέλουν να διαφημιστούν, διαλέγοντας είτε για να αυξήσουν τους followers τους, είτε για να μεταφέρουν χρήστες στο site τους, είτε για να αυξήσουν το engagement ενός tweet κλπ. Με τον τρόπο αυτό, το Twitter μπορεί και τους προτείνει ύστερα τον κατάλληλο τύπο διαφήμισης για το μέγιστο αποτέλεσμα.
Όσον αφορά τον τρόπο πληρωμής, οι προτάσεις που κάνει το Twitter για τον κατάλληλο τύπο διαφήμισης φέρνουν και το καλύτερο Return On Investment (ROI). Η χρέωση γίνεται μονάχα όταν ο χρήστης αντιδράσει με τη διαφήμιση. Για παράδειγμα, μία διαφήμιση εφαρμογής στο Twitter θα χρεώσει το διαφημιστή μονάχα όταν ο χρήστης δει τη διαφήμιση και κάνει κλικ για να εγκαταστήσει την εφαρμογή.
Τέλος, κάθε τύπος διαφήμισης προσφέρει και διαφορετικά metrics για να ελεγχθεί η απόδοση της διαφήμισης. Για παράδειγμα, μια Twitter διαφήμιση ενός site θα προσφέρει metrics με το συνολικό αριθμό κλικ των συνδέσμων, καθώς επίσης και με τη χρέωση ανά κλικ συνδέσμου.
Source: Twitter Blog