Τελικά, τι είναι αυτό που κάνει την εφαρμογή τόσο πετυχημένη και πολλά υποσχόμενη; Σίγουρα, είναι η καινοτομία που έφερε με τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα. Είναι, όμως, και κάτι άλλο. Η απήχηση της στους νέους χρήστες ηλικίας από 18 έως 34 ετών. Λέγονται αλλιώς και Millennials ή Γενιά Y.
Σύμφωνα με έρευνα της comScore, το Snapchat τερματίζει τρίτο στους Millennials στη χρήση Social Media εφαρμογών στα smartphones, έχοντας ποσοστό 32,9%. Πρώτο στη λίστα είναι το Facebook με 75,6% και δεύτερο το Instagram με 43,1%. Πίσω από το Snapchat συναντά κανείς εφαρμογές των Twitter, Pinterest, Google+ κλπ.
Source: socialmedialife.gr