Η Volkswagen παίρνει την τεχνολογία από το XL1 και την ενσωματώνει στο αυτοκίνητο πόλης, δημιουργώντας μία υβριδική έκδοση. Το Twin-Up, όπως θα ονομάζεται το πρωτότυπο μοντέλο, θα κάνει πρεμιέρα στις 20 Νοεμβρίου στην έκθεση του Τόκιο. Φέρει το δικύλινδρο diesel 800 cc και ηλεκτρικό μοτέρ. Ο μικρός TDI αποδίδει 48 PS και 12,2 kgm ροπής, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας προσθέτει 47 PS, δηλαδή 20 PS περισσότερα σε σχέση με το XL1.
Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος του Twin-Up ανέρχεται σε 75 PS και η ροπή σε 21,8 kgm. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το αυτοκίνητο πόλης καταναλώνει μόλις 1,1 lt. καυσίμου ανά 100 km σε μεικτό κύκλο και εκπέμπει στο περιβάλλον 27 g/km. Θεωρητικά, η συνολική αυτονομία ξεπερνά τα 1.000 km. Το βάρος του υβριδικού up! φθάνει τα 1.205 kg, είναι δηλαδή κατά 50% πιο βαρύ από το XL1 (μόλις 795 kg).
Με χρήση αποκλειστικά ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να διανύσει απόσταση έως 50 km, με ταχύτητες που δεν θα ξεπερνούν τα 125 km/h. Σε υβριδική θέση λειτουργίας, επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 15,7 sec και αγγίζει σε τελική ταχύτητα τα 140 km/h (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη). Αν και πρωτότυπο προς το παρόν, τα σχέδια στο Βόλφσμπουργκ είναι να περάσει σύντομα στη γραμμή παραγωγής. Κρίσιμος παράγοντας για την εμπορική του επιτυχία θα είναι η τιμή πώλησής του, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης.
Πηγή: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]