Ο Seth Matlins είναι πατέρας δύο κοριτσιών και πρώην στέλεχος διαφημιστικής εταιρίας από το Λος Άντζελες, ο οποίος ξεκίνησε μια ψηφοφορία στο Change.org, όπου ουσιαστικά προτρέπει την Dove να τοποθετήσει τα χρήματά τους εκεί που αξίζει και να υιοθετήσει μια πολιτική πλήρους αποκάλυψης για το Photoshop.
Σε έναν κόσμο στον οποίο οι εικόνες σε όλα τα μέσα είναι ρετουσαρισμένες, τα παιδιά εκτίθενται σε αυτά, ακόμη και εάν οι γονείς μπορεί να προσπαθούν να το αποτρέψουν και με το χρόνο μεταβάλλουν την αίσθηση των παιδιών για την πραγματικότητα και τις προσδοκίες τους.
Η ψηφοφορία ζητεί από το γίγαντα της ομορφιάς να «Photoshop-and-tell» και να μην «Photoshopped Ads Where Kids Can See Them». Με άλλα λόγια ζητά απο την εταιρεία να αποκαλύψει τι ακριβώς κάνει με το photoshop, αλλά και να μην κάνει επεξεργασία φωτογραφιών σε διαφημίσεις που βλέπουν παιδιά. Συμφωνώντας να το πράξει αυτό, η εταιρεία θα παραμείνει πιστή στο σύνθημα “Real Beauty” και ίσως θέσει τις βάσεις για άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]