Ωστόσο η αναμενόμενη εισαγωγή του μαθήματος προκαλεί αντιδράσεις μεταξύ των καθηγητών Χημείας, καθώς θεωρούν ότι αυτό θα γίνει εις βάρος της χημείας και θα περιορίσει τις επιλογές των υποψηφίων για τις σχολές θετικών και τεχνολογικών επιστημών, όπως γράφουν και Τα Νέα.
Για το λόγο αυτό, προτείνουν να εισαχθεί ως «ειδικό» μάθημα, δηλαδή ως πέμπτο στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, χωρίς αντικατάσταση της χημείας, όπως γίνεται με το Σχέδιο για την εισαγωγή στις αρχιτεκτονικές σχολές.
Source: planet-greece.blogspot.com