Καταρχάς, το Facebook ανακοίνωσε ότι ξεπέρασε το 1 δισ. video views την ημέρα, με το 65% της κίνησης να προέρχεται από mobile συσκευές.
Επίσης το Facebook έχει σκοπό να προσθέσε ένα μετρητή των views κάθε video, όπως γίνεται και στο YouTube, ώστε να ξέρουν οι χρήστες και οι διαχειριστές σελίδων πόσο δημοφιλές ήταν το video τους.
Είναι ωστόσο πιθανό, αυτή τη μεγάλη βάση του 1 δισ. προβολών video να την εκμεταλλευτεί το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο και να ξεκινήσει τις διαφημίσεις, πιθανώς όπως το Youtube, πριν από κάθε video.