To Facebook σχεδιάζει να βάλει διαφημίσεις στην εφαρμογή συνομιλίας του, Messenger το δεύτερο τρίμηνο του 2016 σύμφωνα με κάποια έγγραφα που διέρρευσαν και τα αποκάλυψαν ο Josh Constine και ο Jon Russellα από το TechCrunch.
Οι επιχειρήσεις που ήδη στέλνουν κάποια μηνύματα στους καταναλωτές θα είναι σε θέση σύντομα να τους στέλνουν και στο Messenger προσφορές και πληροφορίες προϊόντων. Μια επιχείρηση όμως δεν θα μπορεί να επικοινωνήσει με κάποιον που δεν έχει συνομιλήσει ποτέ πριν, σύμφωνα με τα έγγραφα.
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες το Facebook έχει αρχίσει ήδη να ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να συνομιλούν με τους καταναλωτές έτσι ώστε όταν κυκλοφορήσει η νέα λειτουργία να μπορούν να στέλνουν και διαφημίσεις.
Αυτή η κίνηση του κοινωνικού δικτύου δεν αποτελεί και μεγάλη έκπληξη. Το Facebook έχει κάνει μια σειρά από αλλαγές τα τελευταία χρόνια που οδήγησαν σε αυτή την ικανότητα.
Θα αναθεωρηθούν στο σύνολο όλες οι σελίδες επιχειρήσεων και θα προστεθούν νέα κουμπιά call-to-action που θα επιτρέπουν στους καταναλωτές να κλείνουν ραντεβού ή να αναζητούν προϊόντα και θα είναι πλέον δυνατόν για τις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν όλα τα εργαλεία μηνυμάτων.
Πέρυσι, ο Mark Zuckerberg δήλωσε ότι από τη στιγμή που πολλές επιχειρήσεις θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν το Messenger, θα δημιουργηθούν νέοι τρόποι για να πληρώνουν. Φαίνεται ότι αυτή η στιγμή έφτασε!
Το Facebook μέχρι στιγμής έχει αρνηθεί να σχολιάσει κάτι γι’ αυτή την αποκάλυψη του TechCrunch. Πάντως οι χρήστες δεν θα χαρούν με αυτή την είδηση!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]