Tη… σκόνη της Google τρώει η Αpple με την δημοφιλή μηχανή αναζήτησης να αναδεικνύεται ως το πιο πολύτιμο brand name παγκοσμίως.
Σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία ερευνών «Millward Brown» που συνέταξε μία λίστα με τα κορυφαία brand names σε ολόκληρο τον κόσμο, η εταιρεία τεχνολογίας Apple έχασε φέτος τον τίτλο του πιο πολύτιμου brand name από την Google.
Το 2014, η αξία της Apple ολίσθησε κατά 20% αγγίζοντας το ποσό των 148 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αντιθέτως, η αξία της Google παρουσίασε το τρέχον έτος σημαντική άνοδο κατά 40% και η αξία της έφθασε τα 159 δισεκατομμύρια δολάρια.
Για την αμερικανική εταιρεία ερευνών «Millward Brown», η αλλαγή της σκυτάλης θα πρέπει να αποδοθεί ως ένα μεγάλο βαθμό στην στασιμότητα της Apple σε ότι αφορά στα νέα προϊόντα που έχει προωθήσει στην αγορά.
«Η Google έχει ήδη παρουσιάσει οχήματα που δεν χρειάζονται οδηγό για να κυκλοφορούν στους δρόμους, το Google Glass, το συναρμολογούμενο τηλέφωνο “Project Ara” και πολλές ακόμα καινοτομίες σε αντίθεση με την Apple που έχει επικεντρωθεί στους υπολογιστές, τα smartphone και τα tablets», τονίζει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην πρώτη τετράδα της λίστας συγκαταλέγονται μόνο εταιρείες τεχνολογίας (Google, Apple, IBM και Microsoft) ενώ το Facebook βρίσκεται στην 21η θέση και η Samsung στην 29η θέση. Για τον Όσκαρ Γιουάν της «Millward Brown», «η επιτυχία της Google οφείλεται στην ικανότητά της να ξαφνιάζει αλλά και να ικανοποιεί το κοινό. Η Google έκανε πιο επιθετικές κινήσεις στην αγορά σε σχέση με την Apple, οι πρόσφατες επιτυχίες της οποίας ήταν περισσότερο εξελικτικές παρά επαναστατικές».
Υπενθυμίζεται ότι τα τελευταία τρία χρόνια η Apple είχε κατακτήσει τον τίτλο του σημαντικότερου brand name παγκοσμίως και σύμφωνα με τους ειδικούς, η συνταγή της επιτυχίας της ήταν το iPhone.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]