Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 Πρεμιέρα για τη McLaren P1 GTR

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Dark-Avenger

Dark-Avenger
Forum Founder
Forum Founder
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Το απόλυτο αυτοκίνητο για χρήση εντός πίστας
Σύμφωνα με τη McLaren, η εντυπωσιακή P1 GTR, που παρουσιάστηκε επίσημα στο PebbleBeach των ΗΠΑ, είναι το απόλυτο αυτοκίνητο για χρήση εντός πίστας. Ας δούμε το πώς και το γιατί.

Δεν πρόκειται για την street legal εκδοχή της «καθαρόαιμης» McLaren P1, αλλά για μια εξειδικευμένη εκδοχή της που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας.

Με κόστος που αγγίζει το αστρονομικό για τα σημερινά δεδομένα ποσό των 2,5 εκ. ευρώ, η νέα P1 GTR, η οποία αναμένεται να παραχθεί σε πολύ περιορισμένο αριθμό αντιτύπων (25 με 30 σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ιθυνόντων της McLaren), στοχεύει εμπορικά στους 375 ιδιοκτήτες της «απλής» P1, οι οποίοι και αναμένεται να διεκδικήσουν τη σπάνια, όσο και «ειδική» αυτή αγωνιστική κατασκευή από το Μάιο του 2015, οπότε και αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή της.

Την κίνηση, όπως και στην P1, παρέχει το γνωστό υβριδικό σύνολο (ηλεκτρικός κινητήρας σε συνδυασμό με έναν 3,8 V8 εσωτερικής καύσης με δύο τούρμπο), το οποίο έχει αναβαθμιστεί σε απόδοση αγγίζοντας τους 1.000 ίππους.

Οι σημαντικότερες, ωστόσο, διαφοροποιήσεις εστιάζονται στην αεροδυναμική, με την McLaren Special Operations, η οποία φέρει την ευθύνη εξέλιξης του μοντέλου, να έχει προικίσει την P1 GTR με ένα νέο «πακέτο» που παράγει μεγαλύτερα ποσά κάθετης δύναμης διαθέτοντας, μεταξύ άλλων, ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός για ακόμα καλύτερη ψύξη των κινητήριων μονάδων αλλά και των φρένων.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούν, επίσης, το μεγαλύτερο κατά 80 χλστ. εμπρός μετατρόχιο, η ευμεγέθης «σταθερή» αεροτομή στο πίσω μέρος, στην οποία έχει ενσωματωθεί το υδραυλικά ελεγχόμενο σύστημα DRS αλά.. Formula 1, η εισαγωγή αέρα στην οροφή του οχήματος, οι εντυπωσιακές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο, καθώς και οι αγωνιστικές ζάντες με ένα μπουλόνι διαμέτρου 19 ιντσών, οι οποίες συνδυάζονται με σλικ ελαστικά της ιταλικής Pirelli.

Από εκεί και πέρα, όπως συμβαίνει με αντίστοιχες κατασκευές, οι εξωτερικοί καθρέπτες έχουν μετακομίσει πάνω στις εμπρός κολώνες του αμαξώματος, ενώ χρωματικά οι παραπομπές στην κορυφαία McLaren F1 GTR είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Source: newsbeast.gr

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: