Η υπηρεσία αυτή βρίσκεται σε δοκιμαστική μορφή και όπως φαίνεται το Twitter μπαίνει δυνατά στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το Twitter παλαιότερα είχε κάνει κάτι παρόμοιο σε συνεργασία με το Amazon και τη χρήση ενός hashtag, ενώ τώρα οι χρήστς θα αρκεί να πατήσουν το κουμπί “buy” και να δώσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας και το σημείο παράδοσης του προϊόντος.
Προς το παρόν μεταξύ των προϊόντων που πωλούνται δοκιμαστικά σε αυτό το πρώιμο στάδιο της υπηρεσίας είναι προωθητικό υλικό καλλιτεχνών όπως η Rihanna και ο Eminem.