Κάπως έτσι και η Twitter ομάδα της DiGiorno Pizza παρακολουθούσε τα trends, όταν έπεσε επάνω στο hashtag #WhyIStayed. Το συγκεκριμένο hashtag είχε αποκτήσει μεγάλη δραστηριότητα παγκόσμια και τότε η ομάδα της DiGiorno Pizza tweet-αρε το παρακάτω μήνυμα.
Όπως καταλαβαίνετε, πρόκειται για ένα πολύ ευαίσθητο κοινωνικό θέμα, το οποίο σίγουρα δε χωράει προωθητικά tweets όπως αυτό της DiGiorno Pizza. Μάλιστα, πολλοί ήταν εκείνοι οι οποίοι επιτέθηκαν στον Twitter λογαριασμό της πιτσαρίας.
Τι πρέπει να συγκρατήσουμε από το προηγούμενο περιστατικό; Μπορεί η ταχύτητα να παίζει σημαντικό ρόλο στο Twitter marketing, όμως τα brands θα πρέπει πρώτα να κάνουν την απαραίτητη έρευνα σε hashtags και άλλα Trends, προτού δημοσιεύσουν tweets τα οποία αναμένεται να δουν χιλιάδες χρήστες γύρω από μια συζήτηση με συγκεκριμένο θέμα.
Source: socialmedialife.gr