Μερικές αλλαγές τις οποίες θέλησε η ομάδα του επαγγελματικού Κοινωνικού Δικτύου να αναδείξει, είναι οι εξής:
Το περιεχόμενο το οποίο δημοσιεύουν οι χρήστες ανήκει στους ίδιους, κάτι το οποίο ίσχυε και προηγουμένως.
Οποιοδήποτε περιεχόμενο διαγράφεται από το LinkedIn από τους ίδιους τους χρήστες, τα όποια δικαιώματα του LinkedIn πάνω στο περιεχόμενο αυτό σταματούν.
Το LinkedIn δεν έχει αποκλειστικά δικαιώματα του περιεχομένου των χρηστών. Το περιεχόμενο ανήκει στους χρήστες, οι οποίοι μπορούν να το διανέμουν σε άλλες υπηρεσίες με δικαιώματα τα οποία οι ίδιοι επιβάλλουν, όπως π.χ. μέσω αδειών Creative Commons.
Το LinkedIn δεν εκμεταλλεύεται και πουλά το περιεχόμενο των χρηστών σε τρίτες υπηρεσίες (διαφημιστές, εκδότες και sites), χωρίς πρώτα να έχει λάβει τη ρητή άδεια των χρηστών.
Το περιεχόμενο των χρηστών ίσως υποστεί σε αλλαγές όπως τη μετάφραση του σε άλλες γλώσσες ή τη μετατροπή του σε διαφορετικό format, έτσι ώστε να προβληθεί σωστά στις υπηρεσίες του LinkedIn.