Ένα trailer διάρκειας 20 δευτερολέπτων της ταινίας τρόμου Ouija εμφανίστηκε στην οθόνη με τις πρόσφατες ενημερώσεις του Snapchat, η οποία μάλιστα είχε την ένδειξη «Sponsored» λόγω του γεγονότος πως πρόκειται για διαφήμιση επί πληρωμή. Οι χρήστες δεν ήταν υποχρεωμένοι να δουν τη διαφήμιση, αντίθετα όποιος ήθελε μπορούσε να την προβάλει κρατώντας παρατεταμένα το δάχτυλο στην οθόνη όπως κάθε άλλο snap.
Η ομάδα του Snapchat αποφάσισε να προβάλει native διαφήμιση, δηλαδή διαφήμιση η οποία δεν ξεχωρίζει στο μάτι όπως ένα banner για παράδειγμα, αντίθετα εμφανίζεται σαν να ανήκει στην εφαρμογή, όπως και τα snaps των χρηστών ή της λειτουργίας Our Story.
Πολλοί χρήστες από τους οποίους πάτησαν και παρακολούθησαν το trailer της ταινίας τρόμου φρίκαραν και στράφηκαν στα υπόλοιπα Social Media για να μοιραστούν τις εντυπώσεις τους.
Source: BuzzFeed