Πλέον, η ομάδα πίσω από τις δύο προηγούμενες social εφαρμογές αναζητά νέους τρόπους προώθησης της νέας ταυτότητας του Foursquare, πέραν από το word of mouth, και απόκτησης νέων χρηστών, επιλέγοντας την υπαίθρια διαφήμιση σε Νέα Υόρκη και Σικάγο για έξι εβδομάδες.
Η υπαίθρια διαφήμιση θα εμφανιστεί σε αεροδρόμια, μετρό, κιόσκια ποδηλάτων κλπ, αναδεικνύοντας τη νέα λειτουργία ταυτόσημο του Foursquare με ονομασία Tastes (γεύσεις) και τονίζοντας την ανάγκη κάθε ανθρώπου να βρει τοποθεσίες βάσει των δικών του προσωπικών γεύσεων, καθώς ο καθένας έχει διαφορετικά γούστα.
Στο ίδιο διάστημα η εφαρμογή Swarm αναμένεται να διαφημιστεί online σύμφωνα με το Business Insider.
Τέλος, το Foursquare πλέον διαθέτει 55 εκατ. εγγεγραμμένους χρήστες στην υπηρεσία του, χωρίς να γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό των ενεργών μηνιαίων χρηστών.
Source: socialmedialife.gr