Σε μία πρόσφατη συνέντευξη του, ο art director του The Division, Rodrigo Cortes, μας βοηθάει να κατανοήσουμε καλύτερα την φύση των μηχανισμών του gameplay που θα προσφέρει το πολλά-υποσχόμενο game. Ο ίδιος περιγράφει το The Division ως έναν τίτλο που έχει δομηθεί πάνω στην φιλοσοφία των RPG, καθώς στόχος των game developers είναι να πείσουν τους gamers, ώστε να ασχολούνται με αυτό για μεγάλο χρονικό διάστημα. Όπως χαρακτηριστικά τονίζει ο ιθύνων νους του δημιουργικού κομματιού του παιχνιδιού, οι υπεύθυνοι της Ubisoft σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούν να δημιουργήσουν έναν τίτλο, όπου ο gamer αφού πρώτα τελειώσει το main story, στη συνέχεια θα τοποθετήσει ευλαβικά το game disc στο case και θα το παρατήσει σε μία γωνιά της βιβλιοθήκης του. Για αυτό, στόχος του development team είναι να προσφέρουν μία σειρά από PvP και PvE δραστηριότητες και μπόλικο πρόσθετο content, κρατώντας κατ” αυτόν τον τρόπο αμείωτο το ενδιαφέρον για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μάλιστα, ο Cortes θεωρεί ότι το The Division είναι περισσότερο RPG παρά shooter, σχολιάζοντας ότι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή το team του παιχνιδιού έχει να κάνει με το πως θα καταφέρουν να μεταδώσουν μία role-playing αίσθηση στον gamer, η οποία μάλιστα να υπερτερεί έναντι της shooter λογικής. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το The Division δεν θα είναι απλώς ένα shooter με ορισμένα συμπληρωματικά role-playing στοιχεία, αλλά ένα RPG εν τη γενέσει του.
Το πολλά υποσχόμενο Tom Clancy’s: The Division είναι προγραμματισμένο να κάνει την εμφάνιση του μέσα στο 2015 (για PlayStation 4, Xbox One και Windows PC) και είμαστε βέβαιοι ότι θα αποτελέσει ένα εκ των κορυφαίων τίτλων της επόμενης χρονιάς.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]