H λογική των microtransactions είναι μία… κάπως «πονεμένη ιστορία», καθώς αρκετοί gamers δεν έχουν πρόβλημα με την ύπαρξη του συγκεκριμένου μοντέλου και άλλοι πάλι απεχθάνονται μόνο και μόνο με την ιδέα ότι θα πρέπει να τα «σκάσουν» για να μπορέσουν να εμπλουτίσουν περισσότερο την gaming εμπειρία τους. Πολλά games υιοθετούν το συγκεκριμένο μοντέλο και άλλα πάλι το απορρίπτουν… Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό πρόσφατα το Tom Clancy’s: The Division δεν πρόκειται να φέρει τους gamers ενώπιον μίας pay-to-win κατάστασης πρόσθετοντας τη δυνατότητα για microtransactions στο gameplay.
Αν και το παιχνίδι της Ubisoft κυκλοφορεί στις 8/3, η συζήτηση ξεκίνησε από τη στιγμή που ορισμένοι gamers που συμμετείχαν στην beta παρατήρησαν την ύπαρξη των «Phoenix Credits», ενός είδους in-game currency. Ο community manager του The Division, Natchai Stappers, σε μία προσπάθεια να ξεδιαλύνει το τοπίο ανέφερε χαρακτηριστικά ότι τα Phonix Credits δεν συνδέονται με «πραγματικά» χρήματα, αλλά μπορούν να αποκτηθούν μόνο in-game και σχετίζονται με την πρόοδο ενός gamer στο The Division. Αν και η ιδέα των microtransactions είχε πέσει στο τραπέζι για το πολυαναμενόμενο third-person tactical shooter της Ubisoft, ωστόσο από ότι φαίνεται απορρίφθηκε στην πορεία. Μάλιστα, αυτή είναι μία σημαντική αλλαγή για την Ubisoft, καθώς οι δύο τελευταίο «blockbuster» τίτλοι της (Rainbow Six Siege και Assassin’s Creed: Syndicate) υιοθετούσαν το συγκεκριμένο μοντέλο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]