Σύμφωνα με "Τα Νέα" φαίνεται δηλαδή να αποκρυσταλλώνεται η τάση μετατόπισης μερίδας καταναλωτών από τον παραδοσιακό τρόπο ψυχαγωγίας, δηλαδή μέσω των καναλιών, σε διασκέδαση μέσα από ιντερνετικές ψηφιακές μεταδόσεις (streaming).
Αν και η τηλεόραση εξακολουθεί να είναι το κυρίαρχο μέσο ψυχαγωγίας, η επιλογή παρακολούθησης οπτικοακουστικών προγραμμάτων από τα νέα μέσα (έξυπνα κινητά, ταμπλέτες, οικιακοί και φορητοί υπολογιστές) μέσω του διαδικτύου κερδίζει έδαφος στο πέρασμα του χρόνου.
Η επιλογή παρακολούθησης μέσω ψηφιακής μετάδοσης το 2014 διαμορφώθηκε στο 86% έναντι του 77% που απέσπασε η τηλεόραση, σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσαν σε προσωπικές συνεντεύξεις άνθρωποι ανεξαρτήτως φύλλου – αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού της χώρας- στην έρευνα ερωτηματολογίου της ConsumerLab της Ericsson.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]