Τελικά για να προωθήσεις επιτυχημένα ένα προϊόν και ειδικότερα αν είναι digital, ένας έξυπνος τρόπος είναι το λανσάρισμά του μέσω προσκλήσεων. Πρόσφατο παράδειγμα το Ello, όπως και η Google με τη νέα εφαρμογή Inbox για iOS και Android, η οποία υπόσχεται να γίνει ο καλύτερος mail client για τους gmail λογαριασμούς σας.
Η σύνδεση στο Inbox γίνεται με μόνο με λογαριασμό @gmail.com ενώ αργότερα μπορείτε να προσθέσετε και άλλους google λογαριασμούς, με την εναλλαγή να είναι τόσο εύκολη, χρησιμοποιώντας το αριστερό πλαϊνό slide μενού. To Ιnbox, χρησιμοποιώντας την πανίσχυρη μηχανή εξόρυξης δεδομένων της Google, σκάναρε όλα τα διαθέσιμα email και πολλά από αυτά τα κατηγοριοποίησε στα λεγόμενα “Bundles”, ανάλογα με το περιεχόμενό τους. Έτσι την απόδειξη από μία αγορά στο Asos.com την τοποθέτησε στα “Purchases” ενώ τα ενημερωτικά email από την MINI ύστερα από ένα test drive, βρίσκονταν κατευθείαν στο bundle “Promos”.
Στην κεντρική οθόνη του Inbox έχουμε συγκεντρωμένα όλα τα email του λογαριασμού μας. Οι συζητήσεις αυτόματα γίνονται threaded, όπως σε όλες τις messaging εφαρμογές ενώ με ένα απλό slide up βρισκόμαστε πίσω στο κεντρικό inbox. Επίσης η Google ενσωμάτωσε και slide λειτουργίες στα κελιά, όπως ακριβώς η εφαρμογή Mailbox ή το Mail της Apple. Kάλλιο αργά παρά ποτέ… Ωραία μέχρι εδώ, αυτά τα κάνουν όλοι, θα αναρωτηθούν πολλοί. Ποια είναι αυτά τα στοιχεία που ωθούν το Inbox να ξεχωρίσει; Αρχικά είναι πιο ευδιάκριτο, με τα email να συνοδεύονται από την εικόνα του αποστολέα ή τα αρχικά του γράμματα σε όμορφα χρωματιστά κυκλικά avatars. Όταν ξεκινήσει να δουλεύει κάποιος με το Inbox θα καταλάβει την ευελιξία που του προσφέρει. Τα επισυναπτώμενα αρχεία όπως φωτογραφίες και PDF ή url σύνδεσμοι, δεν είναι “θαμμένα” μέσα στο email αλλά με έναν έξυπνο τρόπο εμφανίζονται ως thumbnails στην κύρια οθόνη για άμεση πρόσβαση σε αυτά. Η σύνταξη ενός νέου email είναι πιο εύκολη από ποτέ, με το χαρακτηριστικό κόκκινο κύκλο με το σύμβολο “ + “κάτω δεξιά στην οθόνη που προτείνει τους χρήστες με τους οποίους επικοινωνήσατε πρόσφατα.
Όλοι γνώριζαν πως η διαδικασία συνδιαλλαγής με τα δεκάδες email καθημερινά πρέπει πλέον να επανασχεδιαστεί, με την Google να έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Το κουμπί “Archive” έχει αντικατασταθεί από το “Done”. Έξυπνη κίνηση. Με ένα απλό slide προς τα δεξιά, το email έχει εισέλθει στην κατηγορία Done. Απαντήσατε σε ένα σημαντικό email; Done. Kανονίσατε εισητήρια για σινεμά; Done. Δε χρειάζεται να ασχοληθείτε ξανά με αυτά τα email. Αντίστοιχα με ένα slide προς τα αριστερά επιλέγετε εσείς όχι μόνο την ημερομηνία που θα ασχοληθείτε ξανά με το συγκεγκριμένο email αλλά και το μέρος. Aν λάβετε ένα επαγγελματικό email μπορείτε να επιλέξετε στο χάρτη το γραφείο σας και το Inbox μέσω GPS θα σας στείλει άμεσα ειδοποίηση όταν φτάσετε εκεί.
Το Inbox εκτός από email client μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν μία to-do list. Όλα σε ένα νοικοκυρεμένα που έλεγε και μια διαφήμιση. Τα to-do’s μπορούν να τοποθετηθούν είτε πάνω από ένα email είτε ως μία απλή υπενθύμιση. Τέλος, τα σημαντικότερα βρίσκονται ένα κλικ μακρυά σε ένα διακόπτη στην κορυφή της οθόνης.
Η Google με το Inbox σε καμία περίπτωση δεν “κανιβάλισε” το Gmail app, το οποίο έλαβε πρόσφατα αναβάθμιση στα πρότυπα του Material Design με αποτέλεσμα οι δύο εφαρμογές να μοιάζουν αρκετά μεταξύ τους. Αυτό όμως που λογικά θα παρατήρησαν πολλοί χρήστες, είναι η απόφαση της Google να ανανεώσει το Gmail app σε έναν γενικό email client όπου μπορούν να φιλοξενηθούν και άλλοι λογαριαμοί όπως Yahoo και Οutlook.
Source:
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]