Μάλιστα, ο αριθμός αυτός εκτιμάται ότι εκτοξεύεται στα 60 εκατομμύρια αν συμπεριληφθεί και η ηλικιακή κατηγορία 17 και κάτω.
Επιπρόσθετα, τα ίδια στοιχεία δείχνουν ότι στη Γερμανία περισσότεροι από 8 εκατομμύρια ενήλικες, ποσοστό περί το 20%, πραγματοποιούν βιντεοκλήσεις μέσα από τις “έξυπνες” συσκευές, με τον αριθμό τους να διευρύνεται στα 10 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένων και των νεότερων χρηστών (ηλικίας 17 και κάτω).
Ειδικά στην ηλικιακή ομάδα 18-24 η διείσδυση των βιντεοκλήσεων αυξάνεται σημαντικά, φθάνοντας το 53,5% στις ΗΠΑ και το 30% στη Γερμανία.
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία, οι αναλυτές υπογραμμίζουν ότι η αγορά των βιντεοκλήσεων, η οποία είχε “περιθωριοποιηθεί” εδώ και αρκετό καιρό, έρχεται και πάλι στο προσκήνιο και στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. Εκτιμούν δε ότι η κλίση των χρηστών σε ΗΠΑ και Γερμανία προς τις βιντεοκλήσεις συνιστά τάση, η οποία θα αρχίσει να διαφαίνεται προσεχώς και σε άλλες αγορές.
Η Gartner εκτιμά ότι στην περαιτέρω διεύρυνση της χρήσης των βιντεοκλήσεων, συμβάλλει η αναβάθμιση των υφιστάμενων δικτύων σε δίκτυα 4G/LTE, τα οποία υποστηρίζουν αντίστοιχες υπηρεσίες. Οι συγκεκριμένες διαπιστώσεις δημιουργούν νέες τάσεις και για τους ίδιους τους κατασκευαστές smartphones, οι οποίοι - όπως προτείνουν οι αναλυτές της Gartner - θα πρέπει να δώσουν μεγάλη έμφαση στις κάμερες των μοντέλων τους, ώστε να ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα.
Η μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2014, συλλέγοντας στοιχεία από περίπου 6.500 χρήστες σε ΗΠΑ και Γερμανία, ορίζει ως “video calling” την επικοινωνία μέσω βίντεο με εφαρμογές, όπως το FaceTime της Apple, το Skype της Microsoft ή το Google Hangouts.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]