Η OnePlus αναφέρθηκε σε ξεχωριστό post στο forum της στα επτά συνολικά περιστατικά που προέκυψαν, δίνοντας, σε κάποιες περιπτώσεις, πειστικές εξηγήσεις, δήλωσε ωστόσο ότι ερευνά ακόμη το ζήτημα, αλλά, όπως και να έχει, σε καμία περίπτωση, δεν αποστέλλει ανακατασκευασμένα smartphones στους χρήστες της.
Μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική τοποθέτηση της εταιρείας εδώ, όπως και εδώ τη θέση της σε επιπλέον παράπονα ότι συσκευές που απέστειλε δε διέθεταν Gorila Glass 3 προστασία και να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα για την υπόθεση.
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]