Μιλώντας σε ένα Q&A session στην Καλιφόρνια, ο Mark Zuckerberg είπε πως το Dislike ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά που θα ήθελαν οι χρήστες του Faceook να έχει.
Παραδέχτηκε στη συνέχεια πως το πολυαναμενόμενο Dislike είναι στις σκέψεις του για το μέλλον, αλλά πρώτα πρέπει να ξεκαθαριστεί αν είναι όντως αυτό που χρειάζεται το Facebook για τις δυσάρεστες ειδήσεις, όπως ένας χωρισμός.Ο ίδιος δήλωσε λοιπόν τα εξής:
«Σκεφτόμαστε να το προσθέσουμε. Το Like είναι πραγματικά πολύτιμο επειδή είναι ένας τρόπος να εκφράσεις πολύ γρήγορα το θετικό συναίσθημα για κάτι που έχει ανεβάσει κάποιος στο προφίλ του.
Υπάρχουν όμως και άλλα συναισθήματα που οι άνθρωποι θέλουν να εκφράσουν. Πολλές φορές οι άνθρωποι μοιράζονται στο Facebook θλιβερές στιγμές από τη ζωή τους ή δύσκολα κοινωνικά πράγματα και συχνά ορισμένοι μας λένε ότι δεν νιώθουν άνετα να κάνουν Like.
Όταν κάποιος δημοσιεύει κάτι για τον χωρισμό του, το Like δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος να αντιδράσουμε.
Αλλά η απάντηση σε αυτό είναι το Dislike; Εργαζόμαστε επάνω σε αυτό, προσπαθώντας να προσαρμόσουμε κάτι που εγγενώς ακούγεται τόσο αρνητικό να χρησιμοποιείται ως «δύναμη για το καλό», σχολίασε.
Μην ξεχνάμε ότι το Facebook βασίζει μεγάλο μέρος του advertising κομματιού του στα likes. Έχουν στηθεί ολόκληρες επιχειρήσεις «συλλογής» likes για χάριν της διαφήμισης. Επομένως, πρέπει εκεί στο Facebook να σταθμίσουν και τον αντίκτυπο που θα έχει ένα dislike σε μία δημοσίευση ή ομάδα. Με μια δεύτερη σκέψη λοιπόν, είναι όντως πιο πολύπλοκο από ότι φαίνεται. Όχι για τους χρήστες, αλλά για το ίδιο το Facebook και το πως θα επηρεάσει τα κέρδη του από τις διαφημίσεις.Εσείς τι πιστεύετε; Οι διαφημίσεις θα ενισχυθούν ή θα αποδυναμωθούν με την εισαγωγή του Dislike και, επομένως, της γρήγορης αρνητικής κριτικής, η οποία επιπλέον δεν θα χρειάζεται αιτιολόγηση;
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]