Σύμφωνα με το techgear, το προϊόν θα φέρει την ονομασία «Paper» και θα κυκλοφορήσει είτε ως ξεχωριστή εφαρμογή ή ως ιστοσελίδα σχεδιασμένη για smartphones και tablets, μπορεί και μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου.
Με το Paper οι αναγνώστες θα έχουν πρόσβαση σε ειδήσεις με πλούσιο περιεχόμενο από αναγνωρισμένες εφημερίδες όπως η New York Times και η Washington Post μαζί με status updates από χρήστες του Facebook – θα έχει ενδιαφέρον η εξατομίκευση του περιεχομένου στα ελληνικά δρώμενα.
Το Paper αντιπροσωπεύει την πολυετή προσπάθεια της ομάδας πίσω από το News Feed και του μεγάλου ανασχεδιασμού που είχε ανακοινώσει η εταιρεία πριν ένα χρόνο. Μέρος αυτού του ανασχεδιασμού έγινε διαθέσιμο σε έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών αλλά σύμφωνα με φήμες η εταιρεία αποφάσισε να καθυστερήσει τα σχέδιά της εξαιτίας της στασιμότητας που παρατηρήθηκε στην ενασχόληση των χρηστών με το News Feed.
Source: