Τα αd- block script, έχουν αυξηθεί πολύ σε δημοτικότητα τον τελευταίο καιρό, και το Adblock Plus είναι το ζωντανό παράδειγμα, ότι μια τέτοια εφαρμογή έχει επιτυχία, ειδικά, εάν συνδυάζεται με μια αποτελεσματική μηχανή αναζήτησης και εύκολες σε χρήση επιλογές ρύθμισης.
Σε αυτό το σημείο, μόνο το Adblock Plus, έχει τουλάχιστον 5 εκατομμύρια χρήστες στη Γαλλία, περίπου 2 εκατομμύρια στο Ηνωμένο Βασίλειο, και 1,5 εκατομμύρια στην Ισπανία. Σύμφωνα με τα στατιστικά των Times of India, περισσότεροι από 144 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο, στρέφονται τώρα προς το Adblock Plus, για ποιο “καθαρό”, browsing, αριθμός ανεβασμένος κατά 69 τοις εκατό από το προηγούμενο έτος.
Η επιτυχία που έχει, το Adblock Plus, μπορεί να φανεί σε αριθμούς αν λάβουμε υπόψη ότι, ανάλογα με διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων και το website που ο κάθε χρήστης επιστέφεται , έως και 60 % των χρηστών του Διαδικτύου έχουν εγκαταστήσει μια τέτοια εφαρμογή, ώστε να μπλοκάρουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις.
Ως αποτέλεσμα της αυξανόμενης ζήτησης για ad-block προγράμματα, εκδότες της Γαλλίας, όπως η Microsoft, η Google, και τοπικές εφημερίδες, απειλούν να μηνύσουν εταιρείες που αναπτύσσουν τέτοιες εφαρμογές, ελπίζοντας ότι μια τέτοια απόφαση θα οδηγούσε λιγότερους χρήστες στην ανάπτυξη τέτοιου είδους υπηρεσιών.
Μερικές από αυτές τις ιστοσελίδες υποστηρίζονται αποκλειστικά με κεφάλαια που προέρχονται από διαφημίσεις στο διαδίκτυο, έτσι όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των χρηστών που εμποδίζουν τις διαφημίσεις, τόσο λιγότερα θα είναι τα έσοδα που προκύπτουν από κάθε ιστοσελίδα.
Η ηλεκτρονική έκδοση της γαλλικής εφημερίδας, L’Equipe, η οποία είναι μία από τις εταιρείες που θα υποβάλει καταγγελία κατά των προγραμματιστών και των εταιρειών, των ad-block προγραμμάτων, αποφάσισε να περιορίσει την πρόσβαση στο δικτυακό της τόπο για τους χρήστες που έχουν μια τέτοια υπηρεσία που εκτελείται στους υπολογιστές τους.
“Μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση. Η L’Equipe.fr, χρηματοδοτείται από τις διαφημίσεις, οι οποίες μας επιτρέπουν να σας προσφέρουμε δωρεάν περιεχόμενο”, αναφέρει το μήνυμα που φαίνεται σε χρήστες που χρησιμοποιούν το Adblock Plus.
Ο Xavier Spender, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της L’Equipe, λέει ότι οι χρήστες μπορεί να απαλλαγούν από τις διαφημίσεις, αν πληρώσουν μια premium συνδρομή, αλλά όσο θέλουν την δωρεάν έκδοση, οι διαφημίσεις να υπάρχουν για να δημιουργούνται έσοδα.
Κάποιοι αναρωτιούνται αν τελικά το ad-block, φταίει για την πτώση του τζίρου των website ή αν οι χρήστες χρησιμοποιούν τέτοια προγράμματα, γιατί μόλις ανοίξουν ένα website, κατακλύζονται από αρκετές ενοχλητικές διαφημίσεις.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]