Σε μια δήλωση, στο Venture Beat, εκπρόσωπος είπε ότι «επί του παρόντος δεν προβάλλουμε αποτελέσματα αναζήτησης Ιστού, στην αναζήτηση του Facebook γιατί επικεντρωνόμαστε στο να βοηθήσουμε τους χρήστες, να βρουν τι έχει γίνει share στο social network». Η Microsoft επίσης αναφέρει, «συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με το Facebook σε πολλούς διαφορετικούς τομείς.»
Όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 2013, η ενσωμάτωση του Bing ως μηχανή αναζήτησης στο Facebook, θεωρήθηκε ότι η Microsoft θα μπορούσε να ανταγωνιστεί με το Google. Παράλληλα με τα ημι-προγραμματιζόμενα queries του site, οι χρήστες θα μπορούσαν να συνδέσουν και τις αναζητήσεις ιστού. Εκείνη την εποχή, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Mark Zuckerberg παραδέχθηκε ότι η αναζήτηση στο web δεν ήταν ο πυρήνας του social network: «Δεν σκεφτόμαστε ότι πολλοί χρήστες θα καταλήξουν σε εμάς, ώστε να κάνουν αναζητήσεις στον ιστό, αλλά αν δεν μπορούμε να βρούμε τι ψάχνετε, είναι καλό να έχουμε και αυτό το εργαλείο».
Πράγματι, το γεγονός ότι τόσο εμείς, όσο και άλλα website, τώρα παρατηρούμε την αλλαγή που η ίδια η Microsoft λέει ότι συνέβη “πριν από λίγο καιρό”, αποτελεί σαφή απόδειξη ότι κανείς δεν χρησιμοποιεί το Facebook, ως μια προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης.
Αλλά φυσικά δεν αισθανόμαστε άσχημα για το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, επειδή αυτό δεν έχει web αναζήτηση. Ειδικά αν αναλογιστούμε ότι η μεγαλύτερη εταιρεία web αναζήτησης, σίγουρα δεν έχει κοινωνική δικτύωση… ή μήπως έχει;
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]